obsah
|
zápatí
Fakultní nemocnice Brno
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Opravy rigidních optik
»
Oznámení o zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář 02 - Oznámení o zakázce
Název formuláře
Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl
2016/44306/FNBRNO
ID ve SpSl
696403
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
7602010031270
Směrnice 2004/18/ES
ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Fakultní nemocnice Brno
Identifikační číslo:
65269705
Poštovní adresa:
Jihlavská 20
Obec:
Brno
PSČ:
625 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Oddělení právních věcí
Tel.:
+420 532233743
K rukám:
Petra Lompejová
E-mail:
Lompejova.Petra@fnbrno.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.fnbrno.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.fnbrno.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.fnbrno.cz/vz00001111
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.I
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.II
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
na výše uvedená kontaktní místa
jinam: vyplňte prosím přílohu A.III
I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán
včetně jejich organizačních složek
Celostátní či federální úřad/agentura
Regionální či místní orgán
Regionální či místní úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní
organizace
Jiný (prosím upřesněte):
I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Služby pro širokou veřejnost
Obrana
Veřejný pořádek a bezpečnost
Životní prostředí
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Bydlení a občanská vybavenost
Sociální služby
Rekreace, kultura a náboženství
Školství
Jiný (prosím upřesněte):
I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
ano
ne
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A
ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY
II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Opravy rigidních optik
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Stavební práce
Provádění
Projekt a provádění
Provádění stavebních prací
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
Dodávky
Koupě
Nájem
Koupě najaté věci
Koupě na splátky
Kombinace uvedených
Služby
Kategorie služeb:
č.
1
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Brno
Kód NUTS
CZ064
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
Oznámení se týká veřejné zakázky
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
Oznámení se týká zavedení dynamického nákupního systému (DPS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Rámcová smlouva s několika účastníky
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet
účastníků rámcové smlouvy
Rámcová smlouva s jediným účastníkem
Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech:
nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:
Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
NEBO rozsah:
mezi
a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky jsou opravy veškerých standardních rigidních optik používaných pro endoskopické operace ve Fakultní nemocnici Brno. Uchazeč musí nabídnout opravy všech uvedených typů optik od všech uvedených výrobců.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
50400000-9
Další předměty
50422000-9
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
ano
ne
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
pouze jednu část
několik částí
všechny části
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
ano
ne
II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
2 314 050
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
ano
ne
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
ano
ne
Počet možných obnovení (je-li znám):
NEBO rozsah: mezi
a
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)
Dokončení
(dd/mm/rrrr)
ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE
III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Objednatel se zavazuje uhradit cenu plnění na základě jednotlivých faktur – daňových dokladů vystavených Poskytovatelem a doručených Objednateli po splnění objednané služby a předání předmětu plnění Objednateli. Splatnost každé faktury bude 60 dnů od data vystavení faktury.
III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)
III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
ano
ne
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč předloží dle § 54 písm. a) zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či jiné evidence, pokud je v ní zapsán
Uchazeč předloží dle § 54 písm. b) zákona doklad o oprávnění k podnikání pro předmět veřejné zakázky doložením živnostenského listu, výpisu z živnostenského rejstříku nebo koncesní listiny, který jej opravňuje k plnění předmětu veřejné zakázky
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Uchazeč prokáže splnění tohoto předpokladu předložením čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče. Uchazeč v čestném prohlášení uvede, které části veřejné zakázky je ekonomicky a finančně způsobilý plnit.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč dle ust. § 56 odst. 1 písmene a) zákona předloží seznam 2 obdobných služeb realizovaných v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Minimální finanční objem bez DPH každé z nich musí činit alespoň 180 000 Kč jednorázově nebo za rok.
Přílohou tohoto seznamu musí být:
1. osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud bylo zboží dodáno veřejnému zadavateli,
2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud bylo zboží dodáno jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
Tato zakázka je vyhrazena chráněným dílnám
Plnění této zakázky je vyhrazeno v rámci programu chráněných zaměstnání
III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
ano
ne
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby
ano
ne
ODDÍL IV: ŘÍZENÍ
IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené
Omezené
Urychlené omezené
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Vyjednávací
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
ano
ne
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Urychlené vyjednávací
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Soutěžní dialog
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
ano
ne
IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
Nejnižší nabídková cena
nebo
hospodářsky nejvýhodnější nabídka z hlediska
kritérií uvedených níže (kritéria pro zadání zakázky by měla být uvedena spolu se svou váhou nebo v sestupném pořadí podle důležitosti, pokud z prokazatelných důvodů není možné uvést váhu)
kritérií uvedených v zadávací dokumentaci, ve výzvě k podání nabídky nebo k vyjednávání nebo v dokumentaci soutěžního dialogu
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
ano
ne
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:
IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
6/16
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
ano
ne
(pokud ano)
Oznámení předběžných informací
Oznámení na profilu kupujícího
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Jiná předchozí zveřejnění (je-li to relevantní)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum:
(dd/mm/rrrr)
Čas:
(hh:mm)
Dokumentace za úplatu
ano
ne
Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum:
27/04/2016
(dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00
(hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum:
(dd/mm/rrrr)
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jakýkoli úřední jazyk EU
Úřední jazyk (jazyky) EU:
ES
CS
DA
DE
ET
EL
EN
FR
IT
LV
LT
HU
MT
NL
PL
PT
SK
SL
FI
SV
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do:
(dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
27/04/2016
(dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00
(hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Fakultní nemocnice Brno, Jihlavská 20, 625 00, budova L, 3. NP, zasedací místnost OPV
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
ano
ne
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek se mohou zúčastnit statutární zástupci uchazečů nebo jejich zástupci (nejvýše jedna osoba za každého uchazeče) výslovně zmocněni k tomuto jednání na základě plné moci, která bude předána zadavateli před otevíráním obálek.
ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
ano
ne
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
ano
ne
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
06/04/2016
(dd/mm/rrrr)
Aktuální seznam příloh
Příloha C1
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Fakultní nemocnice Brno
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software