obsah
|
zápatí
Fakultní nemocnice Brno
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
FN Brno - Nový náhradní zdroj včetně stavebních a elektrických úprav
»
KOPIE: Oznámení o zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář 02 - Oznámení o zakázce
Název formuláře
KOPIE: Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl
2016/124243/FNBRNO
ID ve SpSl
777355
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
7602021034591
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
[7602011034591] 02: Oznámení o zakázce
Směrnice 2004/18/ES
ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Fakultní nemocnice Brno
Identifikační číslo:
65269705
Poštovní adresa:
Jihlavská 20
Obec:
Brno
PSČ:
625 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Oddělení právních věcí
Tel.:
+420 532232806
K rukám:
Mgr. Radim Mlčák
E-mail:
mlcak.radim@fnbrno.cz
Fax:
+420 532232293
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://fnbrno.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.fnbrno.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.fnbrno.cz/vz00001212
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.I
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.II
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
na výše uvedená kontaktní místa
jinam: vyplňte prosím přílohu A.III
I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán
včetně jejich organizačních složek
Celostátní či federální úřad/agentura
Regionální či místní orgán
Regionální či místní úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní
organizace
Jiný (prosím upřesněte):
I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Služby pro širokou veřejnost
Obrana
Veřejný pořádek a bezpečnost
Životní prostředí
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Bydlení a občanská vybavenost
Sociální služby
Rekreace, kultura a náboženství
Školství
Jiný (prosím upřesněte):
I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
ano
ne
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A
ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY
II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
FN Brno - Nový náhradní zdroj včetně stavebních a elektrických úprav
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Stavební práce
Provádění
Projekt a provádění
Provádění stavebních prací
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
Dodávky
Koupě
Nájem
Koupě najaté věci
Koupě na splátky
Kombinace uvedených
Služby
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Brno
Kód NUTS
CZ064
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
Oznámení se týká veřejné zakázky
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
Oznámení se týká zavedení dynamického nákupního systému (DPS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Rámcová smlouva s několika účastníky
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet
účastníků rámcové smlouvy
Rámcová smlouva s jediným účastníkem
Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech:
nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:
Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
NEBO rozsah:
mezi
a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž náhradního zdroje 1 100 kVA. Systém zálohování je navržen z důvodu zabezpečení výkonových požadavků na zajištění zálohy důležitých obvodů areálu nemocnice. V rámci akce budou provedeny nezbytné stavební úpravy pro osazení nového stroje včetně úpravy elektroinstalace a VZT.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
31121100-1
Další předměty
31200000-8
31321210-7
31400000-0
45215100-8
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
ano
ne
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
pouze jednu část
několik částí
všechny části
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
ano
ne
II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
7 889 641
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
ano
ne
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
ano
ne
Počet možných obnovení (je-li znám):
NEBO rozsah: mezi
a
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)
Dokončení
(dd/mm/rrrr)
ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE
III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
1. Faktura - Stavební práce
Fakturu - daňový doklad vystaví Prodávající po předání dokončeného předmětu plnění Kupujícímu. Splatnost faktury je 30 dnů od data doručení, nejpozději do 31. 12. 2016.
2. Faktura - Náhradní zdroj
Fakturu - daňový doklad vystaví po splnění dodávky a předání předmětu plnění Kupujícímu. Splatnost faktury je 30 dnů od data doručení, nejpozději do 31. 12 .2016.
III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)
III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
ano
ne
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
viz kvalifikační dokumentace na profilu zadavatele
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
viz kvalifikační dokumentace na profilu zadavatele
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
viz kvalifikační dokumentace na profilu zadavatele
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
Tato zakázka je vyhrazena chráněným dílnám
Plnění této zakázky je vyhrazeno v rámci programu chráněných zaměstnání
III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
ano
ne
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby
ano
ne
ODDÍL IV: ŘÍZENÍ
IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené
Omezené
Urychlené omezené
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Vyjednávací
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
ano
ne
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Urychlené vyjednávací
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Soutěžní dialog
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
ano
ne
IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
Nejnižší nabídková cena
nebo
hospodářsky nejvýhodnější nabídka z hlediska
kritérií uvedených níže (kritéria pro zadání zakázky by měla být uvedena spolu se svou váhou nebo v sestupném pořadí podle důležitosti, pokud z prokazatelných důvodů není možné uvést váhu)
kritérií uvedených v zadávací dokumentaci, ve výzvě k podání nabídky nebo k vyjednávání nebo v dokumentaci soutěžního dialogu
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
ano
ne
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:
IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
38/16
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
ano
ne
(pokud ano)
Oznámení předběžných informací
Oznámení na profilu kupujícího
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 130-233305
ze dne
08/07/2016
(dd/mm/rrrr)
Jiná předchozí zveřejnění (je-li to relevantní)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum:
(dd/mm/rrrr)
Čas:
(hh:mm)
Dokumentace za úplatu
ano
ne
Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
50
Měna:
CZK
Podmínky a způsob platby:
Projektová dokumentace bude k vyzvednutí po předchozí domluvě ve FN Brno, Jihlavská 20, 625 00 Brno, u Ing. Radky Bartošové, investiční referent FN Brno (bud. H1, 2.NP), tel.: 532 233 690, e-mail: Bartosova.Radka@fnbrno.cz.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum:
07/10/2016
(dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00
(hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum:
(dd/mm/rrrr)
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jakýkoli úřední jazyk EU
Úřední jazyk (jazyky) EU:
ES
CS
DA
DE
ET
EL
EN
FR
IT
LV
LT
HU
MT
NL
PL
PT
SK
SL
FI
SV
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do:
(dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
150
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
07/10/2016
(dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00
(hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Zasedací místnost OPV, 3. nadzemní podlaží budovy L
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
ano
ne
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek se mohou zúčastnit zástupci uchazečů (nejvýše jedna osoba za každého uchazeče) výslovně zmocněni k tomuto úkonu na základě plné moci.
ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
ano
ne
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
ano
ne
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
29/09/2016
(dd/mm/rrrr)
Aktuální seznam příloh
Příloha C1
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Fakultní nemocnice Brno
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software