obsah
|
zápatí
Fakultní nemocnice Brno
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Realizace provozu platebních terminálů II
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Realizace provozu platebních terminálů II
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí (výpůjčka) stacionárních platebních terminálů až do celkového počtu 50 ks s tiskárnou k užívání ode dne zahájení provozu platebních terminálů po celou dobu trvání smlouvy, a to dle potřeb zadavatele; poskytnutí (výpůjčka) k užívání mobilních terminálů s tiskárnami až do celkového počtu 50 ks v průběhu trvání smlouvy na základě požadavků zadavatele, a to dle potřeb zadavatele; zajištění provozu všech platebních terminálů po dobu trvání smlouvy spočívající v on-site servisu a maintenance, úpravy software platebních terminálů v souladu s požadavky platebních schémat, instalace a zprovoznění platebních terminálů, připojení platebních terminálů ke zpracovatelskému centru poskytovatele (včetně potřebného technického vybavení); proškolení z obsluhy platebních terminálů pro vybrané zaměstnance zadavatele (min. 2 osoby na 1 každý poskytnutý terminál), které bude uskutečněno před zahájením provozu platebních terminálů.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.fnbrno.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
20.10.2020 10:00
Datum zahájení:
04.09.2020 00:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Fakultní nemocnice Brno
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software