Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Zajištění servisu MRI Magnetom Aera 1,5 T
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou následující plnění pro zdravotnický prostředek MRI Magnetom Aera 1,5 T výrobce Siemens Healthcare GmbH umístěný ve Fakultní nemocnici Brno, pracoviště Dětská nemocnice, Klinika dětské radiologie (dále též jen „MRI“): poskytování servisních služeb pro tento zdravotnický prostředek; uvedení portálu syngo.via výrobce Siemens Healthcare GmbH (dále též jen „Portál“) do provozu po havárii způsobené kybernetickým bezpečnostním incidentem, který u zadavatele proběhl dne 13. 3. 2020, a to včetně dodávky vybavení nezbytného pro řádné zprovoznění a řádné užívání MRI včetně Portálu; poskytování servisních služeb pro Portál; poskytování pravidelných aktualizací software Portálu.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.fnbrno.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:

Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení: Ne
Zdůvodnění použití jednacího řízení: Zadavatel použil jednací řízení bez uveřejnění, neboť z technických důvodů vzhledem k předmětu veřejné zakázky neexistuje hospodářská soutěž. Vzhledem k jedinečnosti systému, pro který budou požadované služby poskytovány, objektivně není plnění předmětu veřejné zakázky jiným dodavatelem možné.
Zadávací dokumentace: na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 30.10.2020 11:00
Datum zahájení: 02.10.2020 11:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: