obsah
|
zápatí
Fakultní nemocnice Brno
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zajištění servisu MRI Magnetom Aera 1,5 T
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zajištění servisu MRI Magnetom Aera 1,5 T
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou následující plnění pro zdravotnický prostředek MRI Magnetom Aera 1,5 T výrobce Siemens Healthcare GmbH umístěný ve Fakultní nemocnici Brno, pracoviště Dětská nemocnice, Klinika dětské radiologie (dále též jen „MRI“): poskytování servisních služeb pro tento zdravotnický prostředek; uvedení portálu syngo.via výrobce Siemens Healthcare GmbH (dále též jen „Portál“) do provozu po havárii způsobené kybernetickým bezpečnostním incidentem, který u zadavatele proběhl dne 13. 3. 2020, a to včetně dodávky vybavení nezbytného pro řádné zprovoznění a řádné užívání MRI včetně Portálu; poskytování servisních služeb pro Portál; poskytování pravidelných aktualizací software Portálu.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.fnbrno.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení:
Ne
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
Zadavatel použil jednací řízení bez uveřejnění, neboť z technických důvodů vzhledem k předmětu veřejné zakázky neexistuje hospodářská soutěž. Vzhledem k jedinečnosti systému, pro který budou požadované služby poskytovány, objektivně není plnění předmětu veřejné zakázky jiným dodavatelem možné.
Zadávací dokumentace:
na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
30.10.2020 11:00
Datum zahájení:
02.10.2020 11:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Fakultní nemocnice Brno
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software