Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl 2016/73340/FNBRNO
ID ve SpSl 725797
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601011039942
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Fakultní nemocnice Brno
Identifiakční číslo:
65269705
Poštovní adresa:
Jihlavská 20
Obec:
Brno
PSČ:
625 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Oddělení právních věcí
Tel.:
+420 532232806
K rukám:
Mgr. Radim Mlčák
       
E-mail:
mlcak.radim@fnbrno.cz
Fax:
+420 532232293
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://fnbrno.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.fnbrno.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
FN Brno - Technologická obnova operačních sálů - návazná péče
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Brno
Kód NUTS
CZ064
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Veřejnou zakázkou bude realizován nákup zdravotnické techniky, a to 9 ks operačních stolů včetně výměnných desek a transportních vozíků. Dále budou pořizována operační světla v počtu 7 ks a stejný počet kamer do stávajících operačních svítidel.

Veřejná zakázka bude rozdělena na části.

(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
42 941 107
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33192230-3
 
Další předměty
33167000-8
33100000-1
33110000-4
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
1. popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny (popis potřeb FN Brno pro řádné zajištění svěřených úkolů)
Nákupem operačních stolů, operačních světel a kamer do operačních světel dojde k dovybavení pracovišť centrálních operačních sálů pro následnou péči. Nově zrekonstruované operační sály budou vybaveny moderní zdravotnickou technikou, která nahradí morálně i technicky zastaralé vybavení.
2. popis předmětu veřejné zakázky
Veřejnou zakázkou bude realizován nákup zdravotnické techniky, a to 9 ks operačních stolů včetně výměnných desek a transportních vozíků. Dále budou pořizována operační světla v počtu 7 ks a stejný počet kamer do stávajících operačních svítidel.
Veřejná zakázka bude rozdělena na části.

3. popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele
Zakázkou bude uspokojena potřeba zadavatele ve vybavenosti centrálních operačních sálů, které po 20 letech již dosluhují a je nutná jejich celková obměna.
4. předpokládaný termín splnění veřejné zakázky
Termín plnění zakázky a následných dodávek je rozdělen do 4 etap s předpokládanou dobou dokončení realizace do roku 2018 s možností následného prodloužení v návaznosti na termín realizace projektu. Jednotlivé etapy budou postupně dokončovány v návaznosti na provoz operačních sálů s cílem zajištění operativy po celou dobu realizace projektu.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
U projektu může dojít k doporučení spolufinancování Evropskou unií v rámci Integrovaného regionálního operačního programu (IROP).
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
06/06/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

Tato příloha se vztahuje k
NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČÁST ZAKÁZKY č.
1
NÁZEV
Část č. 1
1) STRUČNÝ POPIS
Kamery do operačních svítidel
I. etapa: HD kamera do operačního svítidla KLS Martin marLED E9i 2 ks;
I. etapa: HD kamera do operačního svítidla Dr. Mach LED 3SC/MC 1 ks;
II. etapa: HD kamera do operačního svítidla Dr. Mach LED 3SC/MC 2 ks;
III. etapa: HD kamera do operačního svítidla Dr. Mach LED 3SC/MC 1 ks;
IV. etapa: HD kamera do operačního svítidla Dr. Mach LED 3SC/MC 1 ks.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33110000-4
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
viz stručný popis předmětu plnění
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 963 514
Měna:
CZK
nebo rozsah:
         
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉM DATU ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A/NEBO DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY (je-li to relevantní)
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo):
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
 
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

Tato příloha se vztahuje k
NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČÁST ZAKÁZKY č.
2
NÁZEV
Část č. 2
1) STRUČNÝ POPIS
Operační svítidla
I. etapa: Operační svítidla s LED technologií, stativ s třemi rameny, Full HD kamera v těle satelitního svítidla, monitor 24“ 1 ks;
II. etapa: Operační svítidla s LED technologií, stativ s třemi rameny, Full HD kamera v těle satelitního svítidla, monitor 24“ 1 ks;
III. etapa: Operační svítidla s LED technologií, stativ s třemi rameny, Full HD kamera v těle satelitního svítidla, monitor 24“ 3 ks;
IV. etapa: Operační svítidla s LED technologií, stativ s třemi rameny, Full HD kamera v těle satelitního svítidla, monitor 24“ 2 ks.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33167000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
viz stručný popis předmětu plnění
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
6 632 593
Měna:
CZK
nebo rozsah:
         
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉM DATU ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A/NEBO DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY (je-li to relevantní)
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo):
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
 
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

Tato příloha se vztahuje k
NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČÁST ZAKÁZKY č.
3
NÁZEV
Část č. 3
1) STRUČNÝ POPIS
I. etapa: Operační stoly 4 ks, výměnné desky 8 ks, transportní vozíky 8 ks
II. etapa: Operační stoly 2 ks, výměnné desky 4 ks, transportní vozíky 4 ks
III. etapa: Operační stoly 2 ks, výměnné desky 4 ks, transportní vozíky 4 ks
IV. etapa: Operační stoly 1 ks, výměnné desky 2 ks, transportní vozíky 2 ks
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33192230-3
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
viz stručný popis předmětu plnění
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
34 345 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
         
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉM DATU ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A/NEBO DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY (je-li to relevantní)
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo):
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
 
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------