Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Inkubátory CO2
Odesílatel Žaneta Kalmárová
Organizace odesílatele Fakultní nemocnice Brno [IČO: 65269705]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 14.07.2023 11:35:09
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace II

Inkubátory CO2 - Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace II


Přílohy
- Inkubátory CO2 - Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace II.pdf (519.32 KB)

Původní zpráva

Datum 04.07.2023 13:14:08
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
rádi bychom vás požádali o poskytnutí dodatečných informací v rámci tohoto VZMR části 2- CO2 inkubátor velký a prosíme o odpovědi na naše dotazy.

1. Prosíme o úpravu článku VII.6 poskytnutého návrhu kupní smlouvy v souladu s přílohou 3b. a vaší ZD a také článku IV.5 vzorové servisní smlouvy a doplnění textu z TS a dle ZD „pokud to charakter přístroje umožňuje“.
Např. Prodávající se zavazuje, že v případě nutnosti dílenské nebo dlouhodobější opravy, pokud to charakter přístroje umožňuje, Zboží zapůjčí a nainstaluje Kupujícímu bez nároku na další úplatu náhradní bezvadný přístroj technicky a kvalitativně odpovídající bezvadnému Zboží.

Dále dotazy týkající se návrhu servisní smlouvy:
2. Prosíme o doplnění do článku IV.4 návrhu servisní smlouvy ke stanoveným lhůtám (48 hodin a 72 hodin), že se jedná o pracovní dny, tak jak je uvedeno v ZD.
3. Prosíme u úpravu článku VI.3 vzorové servisní smlouvy a lhůty na 6 měsíců, kdy takto nám je poskytnuta záruka na náhradní díly ze strany výrobce.
4. Připouštíte úpravu článku VII.4 z původních 8 let na 5 let?
5. Vzhledem k tomu, že dochází často ke změnám kurzu (hraje roli při nákupu náhradních dílů), rostou náklady na pohonné hmoty a také inflace, prosíme o možnost úpravy článku V.1, V.2, V.3 týkající se příloh k nastavení cen za servisní úkon, spotřební materiál, cena za opravu nebo výše cestovních nákladů a to i později, v době platnosti uzavřené servisní smlouvy, v souladu vždy s platným aktuálním ceníkem servisních prací naší firmy, které toto průběžně zohledňují. A toto jednoduchou formou do zmíněných článků i doplnit.

Děkujeme.