Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Nákup termálního cycleru
Odesílatel Nikol John
Organizace odesílatele Fakultní nemocnice Brno [IČO: 65269705]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 22.01.2024 14:47:22
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace


Přílohy
- Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace.pdf (799.43 KB)

Původní zpráva

Datum 19.01.2024 13:35:50
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
Rádi bychom tímto požádali o poskytnutí dodatečné informace a prosíme o odpovědi na naše dotazy:
1. V ZD a TS máte uvedeno, že požadavek na poskytnutí náhradního přístroje v případě nutnosti dílenské nebo dlouhodobější opravy (delší 3 pracovních dnů) je pouze pokud to charakter přístroje umožňuje.
V poskytnutém návrhu KS toto doplnění není uvedeno viz článek VII.6 Prodávající se zavazuje, že v případě nutnosti dílenské nebo dlouhodobější opravy Zboží zapůjčí a nainstaluje Kupujícímu bez nároku na další úplatu náhradní bezvadný přístroj technicky a kvalitativně odpovídající bezvadnému Zboží.

Je možné doplnit i sem pokud to charakter přístroje umožňuje?

2. Je to vás akceptovatelná úprava článku VI.1 návrhu servisní smlouvy v souladu s tím, jak nám je poskytnuta záruka ze strany výrobce a v souladu našimi VOP a to 6 měsíců?
Poskytovatel poskytuje Objednateli záruku za jakost servisních úkonů, oprav a jejich výsledků, jestliže to jejich povaha připouští, a to po dobu 6 měsíců od podpisu příslušného servisního výkazu.
Stejně tak úprava článku VI.3 záruka na poskytnuté náhradní díly a to na 6 měsíců. Je toto pro vás akceptovatelné?
3. Je pro vás akceptovatelné uzavřít servisní smlouvu na 5 let? A upravit v tomto souladu i článek VII.2?

Děkujeme za odpovědi.