Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Systém řízení dokumentace firmy
Odesílatel Adéla Žemličková
Organizace odesílatele Fakultní nemocnice Brno [IČO: 65269705]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 31.10.2024 10:57:57
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Odpověď na Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

v přiloženém dokumentu najdete odpovědi na kladené dotazy.

S pozdravem,
Adéla Žemličková
FN Brno


Přílohy
- Odpověď na dotaz 3..pdf (484,26 KiB)

Původní zpráva

Datum 29.10.2024 16:00:02
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Vážené dámy a pánové,

v rámci naší účasti ve výběrovém řízení bychom rádi položili několik dotazů týkajících se zadávací dokumentace. Konkrétně nás zajímají následující body:

Databázové řešení:
V zadávací dokumentaci je uvedeno, že datová základna systému bude navržena pro Microsoft SQL Server ve verzi 2012 a vyšší. Chtěli bychom se zeptat, zda je akceptovatelné použít databázové řešení, které sami spravujeme a na které máme dostatečné licence, nebo je nutné výhradně využít Microsoft SQL Server?

Funkce administrátora:
Dokumentace uvádí, že systém bude obsahovat funkci administrátora s možnostmi: ukládat dokumenty do archivu a vracet je zpět do platné dokumentace, odstraňovat dokumenty, přistupovat ke všem dokumentům v systému, měnit verze, čísla a data platnosti, vytvářet číselníky a spravovat přístupová práva.

Chtěli bychom se zeptat na důvod požadavku na možnost měnit verze, čísla a data platnosti dokumentů. Tato funkce je potenciálně riziková, neboť umožňuje zpětně upravovat historii dokumentů, což obecně našim klientům nedoporučujeme. Můžete prosím upřesnit, proč je tato funkce pro vás nezbytná?

Předběžná tržní konzultace:
Proběhla v rámci přípravy tohoto výběrového řízení předběžná tržní konzultace? Pokud ano, bylo by možné získat závěry z ní plynoucí, zápisy či další informace?

Integrovaný editor dokumentů:
V zadávacích požadavcích jsou uvedeny prvky, které by efektivně řešil integrovaný editor dokumentů. Konkrétně:
- Systém bude sledovat změny dokumentu.
- Provedené změny dokumentu v průběhu revize budou evidovány a přístupné všem uživatelům.
- V platném dokumentu bude viditelná změna oproti předchozí verzi dokumentu.
- Systém bude integrován s formáty MS Office (DOCX, XLSX, PPTX).

Chápeme správně, že jedním z požadavků je implementace integrovaného editoru dokumentů?

Předem děkujeme za vaše odpovědi a těšíme se na další spolupráci.

S pozdravem
Ing. Tomáš Kouřiim