Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Klimatizace LIFE ISLAND II
Odesílatel Radka Bartošová
Organizace odesílatele Fakultní nemocnice Brno [IČO: 65269705]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.10.2014 14:04:36
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Dodatečné informace

DOTAZ:
Dobrý den,

ve výzvě k podání nabídky je mimo jiné uvedena max. cena za položku č. 6 MaR 842 960,- Kč.
Navržený systém je Johnson Controls.

- Když jsme poptali výrobce Johnson Controls, ten nás odkázal na stávajícího dodavatele BMS SERVIS s.r.o. Tato společnost nám nabídla cenu za realizaci položky č. 6 – MaR cca o 30% vyšší, než je předpokládaná max. cena.
Tzn., že když podáme nabídku, tak nás automaticky vyloučíte, což nám připadá diskriminující a dochází zde k nemožnosti volné hospodářské soutěže.

- Ve výkazu výměr a v technické zprávě je uvedena informace, že v projektu je navržen informační systém Johnson Controls. Otázka zní, jestli musí být tento výrobce dodržen a nebo jestli může být použita technologie technicky a kvalitativně na stejné úrovni. Na funkci to nebude mít vliv, zařízení bude komunikovat po stejném protokolu, takže bude možná bezproblémová integrace do nadřazeného systému.

ODPOVĚĎ:
Stanovené částky bez DPH za každou jednotlivou položku jsou maximální, jejich překročení je skutečně důvodem pro vyloučení nabídky z dalšího hodnocení.

Dodaný informační systém musí být na stejné technické a kvalitativní úrovni jako Johnson Controls. Musí komunikovat na stejném protokolu (N2bus) tak, aby se vizualizace VZT zařízení zobrazovala na centrálním velínu na monitoru JC.

Pro upřesnění přikládám dodatečné informace ke dni 8.9.2014:
Navržení řídicího systému Johnson Controls bylo z následujících důvodů:
• Dodržení jednotnosti ŘS s dalšími technologickými celky (vazba na systém chlazení, topení, VZT)
• Návaznost na nadřazený systém (dispečerské pracoviště od výrobce Johnson Controls)
• Napojení na vybudovanou páteřní komunikační síť bez potřeby převodů datové komunikace
• Jednoduché rozšíření nadřazeného systému a stávající vizualizace
• Zajištění jednotné servisní činnosti systému MaR (požadavek na 24 hod servis, se zajištěním náhradních dílů a s časovým nástupem do 1 hodiny)