Veřejná zakázka: Vaky pro separátory plazmy

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 5784
Systémové číslo: P25V00000016
Evidenční číslo zadavatele: 226/24
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-001130
Datum zahájení: 19.11.2024
Nabídku podat do: 28.11.2024 09:31

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Vaky pro separátory plazmy
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky odběrových souprav, jehel a antikoagulačního roztoku pro odběry plazmy dle potřeb zadavatele.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: jednací řízení bez uveřejnění
    Důvod použití jednacího řízení:
    Z důvodu probíhajícího řízení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže o rozkladu u veřejné zakázky s názvem Spotřební materiál pro plazmaferézy, která byla vyhlášena v otevřeném řízení, pod ev.č. Z2024-017487, Zadavatel v souladu se zásadami 3E a s nutností zajištění kontinuálnosti dodávek Spotřebního materiálu z důvodu zachování plazmaferetického programu FN Brno, který slouží k naplnění závazků organizace ke zpracovateli plazmy, postupuje dle § 63 odst. 5 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, kdy použití jednacího řízení bez uveřejnění je nezbytné v důsledku krajně naléhavé okolnosti, kterou zadavatel nemohl předvídat a ani ji nezpůsobil, a nelze dodržet lhůty pro otevřené řízení, užší řízení nebo jednací řízení s uveřejněním. Zadavatel má v současné době vypůjčené přístroje od společnosti VAMEX, spol. s.r.o., která je schopná zprostředkovat zajištění dodávek spotřebního materiálu prostřednictvím společnosti VIVACOM s.r.o., která je ve vztahu k společnosti VAMEX, spol. s.r.o. subdistributorem. V případě dodávek Spotřebního materiálu od jiného distributora by byla smlouva o výpůjčce předmětných přístrojů vypovězena a Zadavatel by nemohl zajistit vše výše uvedené tak, aby současně dostál svým závazkům ke zpracovateli plazmy. Přerušení dodávek zpracovateli plazmy by zadavateli způsobilo významné hospodářské ztráty a rovněž významné riziko odchodu dárců plazmy k jiným odběratelům. Zadavatel uzavře na základě tohoto zadávacího řízení smlouvu s co nejkratší výpovědní dobou, aby bylo možné co nejdříve uzavřít smlouvu na dodavatele Spotřebního materiálu na základě otevřeného zadávacího řízení, a to v návaznosti na rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže buď na základě shora uvedeného zadávacího řízení, nebo v novém otevřeném zadávacím řízení.
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Fakultní nemocnice Brno
  • IČO: 65269705
  • Poštovní adresa:
    Jihlavská 340/20
    62500 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 210606

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Jihlavská 340/20
62500 Brno

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky