Zadavatel požaduje:
Smlouva na poskytování pozáručního servisu
IV. PROVÁDĚNÍ SERVISNÍCH ÚKONŮ A OPRAV
bod IV.2 Nejméně dva pracovní dny před každou plánovanou opravou nebo provedením servisního úkonu, které je Poskytovatel povinen provést i bez vyzvání, je Poskytovatel povinen zaslat Objednateli písemnou informaci o záměru provést plánovanou opravu nebo takový servisní úkon, a to formou pozvánky z elektronického kalendáře.
bod IV.7 O provedeném servisním úkonu a o provedené opravě je Poskytovatel povinen vyhotovit písemný protokol, který je Poskytovatel povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 5 kalendářních dnů, po provedení servisního úkonu nebo opravy zaslat Objednateli v elektronické podobě ve formátu PDF s uznávaným nebo kvalifikovaným elektronickým podpisem, přičemž název souboru s tímto protokolem musí mít formát: xxxxxxxx_yyzz_aaa.pdf, kde xxxxx je inventární číslo Zařízení, yy je rok (např. 20 v případě roku 2020), zz je pořadové číslo protokolu/výkazu v daném roce, aaa je zkratka činnosti (např. BTK, ER, PP, ZDS, TL1, TL5, TL9, VAL, KAL, OPR, …).
Dotaz:
Poskytujeme servisní služby na vysoké úrovni, kdy servisní technici reagují na požadavky zákazníka v nejkratším možném termínu. Termíny plánovaných oprav a BTK přizpůsobujeme aktuální vytíženosti přístroje. Pracovní výkazy vč. protokolů o provedení BTK posíláme ve formátu pdf pod číslem pracovního výkazu servisního technika.
Bude Zadavatel akceptovat Smlouvu na poskytování pozáručního servisu bez těchto bodů?
|